Chrissan

Kortvecka

Den här veckan blev det bara 1,5 dags jobb. Hade semester mån-tis och sen kom ju trettonhelgen. 


Igår slutade jag kl 12 och mötte då upp de jullovslediga barnen på stan för en lunch på vår favorestaurang, Papas Tapas. De är så schyssta så jag får beställa en liten tapasrätt till lunch istället för en vanlig lunchrätt. Deras tapasrätter är perfekta för min minimage. 

Idag har jag vart på födelsedagsfika hos min lillasyster. Övriga familjen var upptagna på annat håll. Men det var mysigt att få en pratstund med mamma och syrran. Fast om ni frågar min pappa så tror jag inte han uppskattade vårt babbel lika mycket. Han försökte kolla på sport på tv. ;)


Marie

Mysigt att luncha på stan med barnen!

Svar: Ja man får vara glad för att de vill gör saker med en. ;)
Chrissan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress