Chrissan

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Ikväll skulle jag och maken åkt till Linköping. Där skulle vi ha gått på restaurang, konsert med Takida och sen sovit på hotell. 

Men en magbacill kom ivägen. Förra helgen var ju sonen sjuk och den här helgen är det alltså makens tur. 

Så jäkla typiskt!

Vi gör aldrig något på tu man hand utan barnen men hade tänkt ändra på det. 
Men den här gången ville det dig inte. 

Visserligen känner ju jag mig som ett torkat äppelskrutt typ, men det hade ändå vart kul att komma iväg. 

Blir en helg på hemmaplan. En helg med vila och för återhämtning. 

Cornelia

Hej där, känns som att jag missat att svara på din kommentar hos mig som jag fick för över en månad sedan nu. Vill bara säga att det var så kul att höra ifrån dig. Ledsamt att höra och läsa att du inte mått bra de senaste åren. Det är allt för många som rasar rakt in i den berömda väggen och man kan undra var världen är på väg. Men hur som helst är jag glad att ha hittat dig igen och kommer följa din resa framåt. Stor stor kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress