Chrissan

Energibehandling

Igår kväll var jag på mitt livs första alternativbehandling. Jag hade bokat mig på Energibehandling i grupp. Visste egentligen inte mer än vad som står att läsa på företagets 

Vi var 8 kvinnor varav en jag faktiskt kände. Sånt tycker jag är skönt i nya sammanhang. 


Vi fick ligga på varsin madrass under en varm filt och lyssna på lugn musik medans utövaren gick runt och gav energier. Dels öppet i rummet men dels till var och en. 

När hon höll sina händer vid mina fötter kände jag en sån stark värme. Jag som haft svårt med värme kände att det ändå var en behaglig värme. 

1,5 timme höll vi på. Kändes som lag legat där en kvart när hon sa att vi skulle börja väcka kroppen. 

Alla fick vi varsit budskap som hon känt när hon gett energi just till var och en. 

Jag fick med mig att hon sett en mycket gammal man med nordiskt ursprung och som sa till mig att jag behöver bli mer jordisk. Jag ska gå ut mer i naturen, gärna ut och sätta mig på en sten i skogen. 

Jag har tagit till mig budskapet (även om jag kan erkänna att det känns lite flummigt) och tolkat det utifrån sen här veckans aha-upplevelse. 

Nästa gång jag ska till henne är den 9 februari, då är det Fullmånemeditation i grupp. Ser verkligen fram emot det. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress