Chrissan

Födelsedagsfirande

Först ut i familjen att fylla år är kära maken. Han vill inte bli firad och heller inga presenter få. Men jag som älskar att ge presenter nästan lika mycket som att få brukar ju alltid köpa något från mig och barnen. Och i år visste jag att han skulle tycka om det jag fixat. 



Som jag hängt på Blocket för att få tag på biljetter till en konsert med Takida/Stiftelsen på lagom avstånd. Och jag vet. Jag skrev fel datum. Det ska vara fredag den 10 februari. Trodde från början att konserten var lördag 11 februari, men när jag kollade tiden för konserten då jag skulle boka bord på Pinchos så upptäckte jag att den var på fredagen. Fick snabbt boka om hotellet få jag bokat lör-sön. ;)



Slängde ihop en marängtårta med färska bär till kvällsfikat. Tänk att jag numera nöjer mig med en liten bit och nästan tycker att det är föör sött. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress