Chrissan

Nya goda recept

Är i en sån där testa-nya-recept-period. Får såna ryck ibland. 


I fredags gjorde vi Djävulskyckling. 

Igår gjorde jag Fried rice från Zeinas kitchen, men eftersom vi gjorde ett spontanbesök på en restaurang så äter vi det idag istället. Var såå jäkla gott! I stället för räkor så körde jag med kyckling och biff, passar vår familj bättre.

Imorgon ska vi äta en klassisk bolognese. Också den från Arla. Barnen i den här familjen, speciellt dottern, är inte så förtjust i min köttfärssås, hoppas detta faller henne i smaken.

Och på tisdag så blir det en krämig pastasallad med kyckling. 

Mycket kyckling blir det. Både jag och barnen älskar kyckling så nu ska vi äta mer kyckling har jag tänkt även om maken inte gillar det så mycket. Han får väl fixa sin egen mat. ;)

ajlimullersandvik.blogg.se

fjärilspastasalladen ser uuuunderbar ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress