Chrissan

Nyårslöften 2017

I princip har ju mitt nyårslöfte så länge jag kan minnas vart att gå ner i vikt. Men tyvärr har jag inte lyckats inbefria det. 

Men i år mina vänner så vet jag att jag kommer gå ner i vikt. Ja eftersom jag gjorde en gastric bypass 20/10 2016. Så i år behöver jag inte ta med det på listan. 
Och eftersom jag börjat landa efter den värsta fasen i min utmattning så är mitt löfte att prioritera mig själv. Göra sånt som jag vill, som jag tycker är kul. Som ger mig energi. Riktigt vad det är vet jag inte än, förutom yogan som jag hittade hem till under 2016. 
Jag tappade ju bort mig själv på vägen för några år sen och har levt genom barnen kan man säga. Jag har levt för andra, gjort som alla andra vill och gör. Men i år tänkte jag utforska lite mer om vad jag egentligen tycker om att göra, ja förutom att följa listan på bilden.  Jag har en dröm, ett mål, men det får vänta tills jag tappat några fler kilon. Vad det är? Det får ni tids nog veta. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress