Chrissan

Började veckan med yoga efter en aktiv helg

Det var ca 3 v sen jag yogade. Vilket kändes idag i kroppen när jag körde Yoga energi 70 innan jobbet. 

Har även fått ont i ryggen under mitt uppehåll. Har aldrig förr haft problem med ryggen men kroppen letar väl nya sätt att signalera åt mig att ta hand om den. 

Vi har haft en helg med mycket aktiviteter. Grattade en av barnens kusiner i fredags kväll. 
I lördags firade vi vår nyblivna 12-åring. Dottern och maken var dock på fotbollsmatch. 
Efter kalaset stannade mina föräldrar på middag. Jag fick sitta i soffan medan mamma fixade ihop en potatisgratäng. När Jari kom hem grillade han kött och kyckling. 
Smakade bra efter en dags fikande. 

Fick en fin blomma att ha på farstukvisten av mina föräldrar. 
Kände mig riktigt bortskämd i lördags. 

Igår spelade sonen match. Och vi ansvarade för fikaförsäljningen. Tur det blev fikabröd över efter kalaset så jag slapp baka igen. 
På eftermiddagen ville sonen bränna lite av sina presentpengar. Han köpte sig en gajmingstol för 1500kr och då har han ändå pengar kvar. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress