Chrissan

Cuphelg

I fredags skickade jag iväg sonen på fotbollscup. Och det var inte vilken cup som helst. Det var en elitcup dit man blir inbjuden för de 16 lag som räknas som Sveriges bästa födda 2005. 


Laget åkte till Nacka i fredags och spelade första matchen som de vann med 1-0 mot Rödeby. Rödeby kom 2:a i helgens cup och dem slog vi!


Vi var så nära att komma till slutspelsgruppen för alla gruppettor, men marginalerna var inte på våran sida. Istället kom vi 3:a och fick möta tre lag vi mött tidigare vilket var lite tråkigt. 

Jag, mannen och vår dotter sov över natten mellan lördag och söndag på Nacka Quality Hotell. Medan jag kröp ner i sängen med en ljudbok och en påse popcorn hängde de andra i baren med de andra föräldrarna. Vi hade bokat samma hotell. 


Vi fick en fin helg bredvid fotbollsplanen i solskenet. 


Men tyvärr tar dessa helger alldeles för mycket energi från mig, sp jag var tvungen att vara hemma från jobbet och vila några dagar. 
Men that's life. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress