Chrissan

Promenad och yin-yoga

Efter jobbet idag hade jag lite energi kvar. Gick en promenad och uppmärksammade att det var betydligt ljusare ute än när jag promenerade sist för en vecka sen. 


När jag kom hem körde jag lite yin-yoga medan potatisen kokade på spisen och fisken var i ugnen. 

Jag saknar yin-yogan då Friskis yoga är mer dynamisk vilket jag visserligen också behöver. Jag köpte en app för ett tag sen men har inte kommit mig för att prova något av passen där. Vila dig i form med yin-yoga heter den och innehåller ett flertal yoga-pass anpassade till olika saker och i olika längder. Idag provade jag Lugna passet. Ett pass på ca 20 min med 4 övningar. Helt perfekt!
Kan verkligen rekommendera den appen även om den kostar lite. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress